مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07پزشكي

 چه بخوریم تا کرونا بهبود یابد؟


کارشناس مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بهره گیری از رژیم غذایی مناسب برای فرد مبتلا به کرونا می تواند در تسریع بهبودی موثر باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: بهره گیری از رژیم غذایی مناسب برای فرد مبتلا به کرونا می تواند در تسریع بهبودی موثر باشد.

صغری راغبی، دوشنبه شب 16 تیر در خصوص رژیم غذایی مناسب بیمار مبتلا به ویروس کرونا به رسانه های گروهی گفت: وقتی فرد مبتلا به بیماری کرونا می شود، به دلیل شرایط بیماری که با تب و بی اشتهایی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مواقع توصیه می شود مایعات به میزان کافی ترجیحا از مایعات گرم مانند چای، دمنوش، قهوه رقیق، همچنین مصرف مایعات به صورت انواع سوپ ها استفاده شود.

کارشناس مسئول تغذیه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: هنگام بیماری ضروری است پروتیین، کالری و انرژی مورد نیاز بیمار را تامین کنیم؛ لذا توصیه می شود بیمار در تعداد وعده های بیشتر با حجم کمتر غذا میل کند.

راغبی تصریح کرد: همچنین انواع سوپ ها که شامل غلات، گوشت هایی نظیر سینه مرغ و ترجیحا گوشت هایی که بتواند نیاز پروتیین بدن را تامین کند و انواع سبزیجات در سوپ بیمار استفاده شود، همینطور سوپ را می توانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 چه بخوریم تا کرونا بهبود یابد؟

 چه بخوریم تا کرونا بهبود یابد؟